Alla inlägg under juni 2011

Av ronja - 11 juni 2011 20:21

Du får mitt hjärta slå några extra slag samtdigt som blodet rusar i hela kroppen.

det är dig jag vill bli gammal med.

2/6

Av ronja - 2 juni 2011 02:32

Jag måste bara slänga in ett inlägg för att berätta om hur otroligt bra och fantstisk min pojke är.


Det spelar ingen roll hur du ser ut, det spelar ingen roll hur du är.

Jag älskar dig ändå, exakt lika mycket.

Och jag kan stolt sträcka på ryggen och säga det, Att Tim Rehnholm är min största kärlek någonsin.


Du är så underbar älskling, de går inte med ord att beskriva vad du betyder för mig. Vad du gör med mig.

För du gör mig stark, du gör mig hel. Du gör min lycklig.

Varje morgon när jag öppnar mina ögon är det du det allra första jag tänker på. När jag ser dig blir jag så överlycklig att jag inte vet vart jag ska ta vägen, kroppen är för liten för att hantera all glädje och lycka som flödar genom kroppen.

Jag vill bara skrika ut att jag älskar dig, skriva det överallt så att alla förstår, att ditt namn brände sig fast i mitt hjärta efter första blicken, efter första leendet.


Jag kommer ihåg när du ringde mig och berättade i två timmar hur bra du tyckte jag var, hur mycke du tyckte om mig.

Tårarna ville inte sluta rinna, hjärtat ville inte sluta bulta.

Jag var fast redan då.

Mitt hjärta va inte längre kvar hos mig, det tillhörde dig redan då.
Och jag vill aldrig någonsin ha tillbaka det, det tillhör dig nu.
Ända tills du inte vill ha mig längre.


Du är så otroligt fantastiskt bra min älskling!

Ord räcker inte till för att beskriva dig, det finns inga ord som är bra nog som passar in på den du är, för du är så himla mycket mer.

Så himla mycket bättre.

Och även fast de gått en väldigt kort tid, vågar jag säga föralltid.

Jag vill vara med dig föralltid, det känner jag i hela kroppen.

Jag vill vara din, och jag vill kunna kalla dig min.
  
Du är luften jag andas, blodet som rinner i mina ådror.

Lusten som fyller mig kropp med begär.

Du är jag.


Får jag inte vara med dig, ska jag banne mig inte ha någon annan heller. För det är hos dig jag hör hemma, dig jag vill vara hos.

Dig jag vill leva mitt liv med.

Dig jag vill dela alla tårar, dela alla funderingar och dela alla skratt.

   Jag älskar dig Tim Rehnholm, varje andetag, - hela livet & längre ändå. Du finns för evigt i mitt hjärta.

- glöm aldrig bort de.



1/6

Av ronja - 1 juni 2011 22:17

SOMMAR!

Ovido - Quiz & Flashcards