Alla inlägg under november 2013

Av ronja - 25 november 2013 17:42

Mår bra. Kan le. Känner kärlek.

Av ronja - 19 november 2013 00:51

Idag är en dag då jag skulle kunna gråta tills tårarna inte längre kunde falla. Ligga stum tills orden hittar mig igen. Gömma mig i mörkret och gräva ner mig i sorgen tills lyckan hittar mig. Jag har frågor som aldrig kommer besvaras, för den makten och dom svaren ligger inte hos mig. Idag är en sådan dag jag önskade att smärtan någon gång kunde snuddas ut och domna av.

Av ronja - 1 november 2013 16:10

Att äntligen kunna andas, att äntligen kunna le, att äntligen kunna vara sig själv utan att må dåligt och be om ursäkt för det. Att bli fri det man trodde man aldrig skulle kunna leva utan, men det var i självaverket det som kvävde dig mest. Att kunna leva och andas


 

Ovido - Quiz & Flashcards