Alla inlägg under januari 2012

Av ronja - 30 januari 2012 10:07

Hur många gånger du än säger att jag inte duger så bevisar du bara det som är tvärt om, att det är du som aldrig kommer att duga.  

Av ronja - 25 januari 2012 10:36

Det kommer alltid komma dagar då allt känns som det ska falla ihop, dagar då allting flyter ihop tillsamma massa. Samma obegripliga massa som jag inte kan skilja på. Och vissa dagar då jag saknar dig så otroligt mycket så jag knappt kan hålla tårarna tillbaka. Idag är en sådan dag då jag saknar dig till oändligheten.

Av ronja - 20 januari 2012 22:25

TTTIIIIIMMMMM <3 <3 <3 <3 ROOONNJJAA 

Av ronja - 20 januari 2012 22:23

Jag kommer aldrig någonsin sluta försöka. Aldrig någonsin. 

Av ronja - 15 januari 2012 20:28

Så som du ser på mig, så kommer jag alltid se på dig.
Vad som än händer, har du en säker plats i mitt hjärta.

Vart du än är, så ska jag hitta dig. Min finafina Leif.
 

Av ronja - 13 januari 2012 13:40

Sometimes it hurts so bad I can barely breathe 

and sometimes i feel so useless I can't move

and every day I must remind myself that I'm enough 


Av ronja - 10 januari 2012 11:05

Life isn't about waiting for the storm to pass

It's about learning how to dance in the rain

Vill så gärna att den texten pryder min vänsta handled

9/1

Av ronja - 9 januari 2012 18:52

Det spelar inte längre någon roll. Jag kommer alltid hitta en anledning till att du ska hålla dig ifrån mig. Du förtjänar det du ger och det är inte mycket.

Jag insåg en sak, jag vet inte ens när du fyller år. Det ömmar

Ovido - Quiz & Flashcards