Alla inlägg under september 2013

Av ronja - 29 september 2013 23:41

- Vad jag bryr mig om nu är att du kommer nära mig även om det är förtsent att älska dig.Vad jag bryr mig om nu är att från samma säng lyssna till samma regn.

Jag vet så väl.. Jag vet så himla väl att det kommer bli vi. För ingen, ingen har någonsin tagit mig med storm. Och snart har 365 dagar gått och du har varit i mitt hjärta all denna tid, utan att någonting har förändrats. Jag kan vänta 365 dagar till, för jag vet att vårt band aldrig kommer kunna brytas. Vi dras till varan som motsattserna på en magnet och det vet vi båda två... Bara att du valt att blunda för det även fast sanningen gnuggas in i ditt ansikte. Och jag kommer spara dom orden till dig, dom stora orden.. 12 bokstäver och 3 ord.

 

Av ronja - 27 september 2013 23:00

I sådan lång tid har jag väntat. I sådan lång tid har jag blundat. I sådan lång tid har mitt hjärta varit ditt.


De säger att det kommer gå över med tiden, att någon annan kommer ta din plats. Men dom vet inte. Dom vet inte hur det känns. Dom vet inte hur hårt och sant mitt hjärta slår för dig och bara dig. Det finns ingen som kan få mitt hjärta slp så fort och hårt som du. Finns ingen som kan få mig att le så mycket som du. Finns ingen jag älskar som dig.


I snart ett år M.. I snart ett år har jag varit fast i dig. Och ju längre tiden går ju mer säker blir jag på att någon gång ska det och kommer det bli vi.. Det spelar ingen roll vad människor säger, vad dom tror. Jag vet och jag är säker. Kanske inte idag, inte imorgon, men någon gång. Och jag kommer finnas kvar. Varje dag. Varje andetag.

Ovido - Quiz & Flashcards