Direktlänk till inlägg 22 mars 2011

21-22/3

Av ronja - 22 mars 2011 05:18

Sitter i USA och klockan ar halv tio pa kvallen, det ar andra dagen vi ar har och de kanns verkligen som att man ar home, slanger in lite engelska for att visa mina skills...
Igar var det forsta kvallen vi var har, och da hadde Daniel nyss fyllt sju ar! sa dom hade varsta stora kalasset for han, kul och traffa alla nara och kara.|
Idag har Jeannette visat oss massa kopsenter, och sa har vi bara akt runt lite i bilen och kikat runt, mys.
I morron drar jag och min fina moster till disneyland over hela dagen. kung.
Vi planerar lite olika saker som vi skall gora... blir nog bra de..
kanns helt overkliget att lamna allting dar hemma, alla problem, allt skit, all stress och bara fa gora nagonting for sig sjalv, vilket aldrig hander.
Att vara har, i Los angeles. galet, kan jag meddela att det kanns, varje morgon man vaknar undrar man om det verkligen hander.
Men det gor det ju sjalvklart..
Jag hor av mig lite senare i livet om USA.

Det kanns ratt fjantigt att skriva nar det fattas bokstavar, men det far ni leva med.
haha

Jag undrar om du fortfarande kommer ihag mig, om du tanker pa mig.
For utan dig kan jag inte vara glad, det bara gar inte. Behover dig.


AAAAAAAAAAAAAAH vad jag redan saknar alla!
Men raknar dagarna, timmarna, minuterna, sekunderna innan jag far krama om alla och beratta hur mycke jag saknat er, hur mycket jag alskar er.


peace out.

 
 
Ingen bild

Theres

22 mars 2011 21:41

hej, saknar dig Ronja!! <3 hoppas du har kul i LA. kramar theres <3333333333333333333333333333333

ronja

24 mars 2011 03:17

Heeeeeeeeeeeej mitt finaste hjarta!!
Ja vi har det super roligt, de regnar dock nu och har bara hunnit fatt sol pa mig en dag, men ar redan lite brun ;) kanon..
saknar er sa ortoligt mycke!
langtar tills jag kommer hem och fa krama om alla er, halsa john att jag tanker pa honom varje dag och att jag alskar honom. halsa alla andra ocksa, och skot om er. sa far vi horas har, for min facebook funkar inte har.. hade en bokstav som inte finns pa tangentbordet... hahah.
Ha de sa himmla galet bra nu, sa raknar jag ner dagarna innan vi traffas! LANGTAR SA MYCKET
pussssssssss

 
Alma

Alma

24 mars 2011 21:19

Hej älskling, jag saknar dig hur mkt som helst! hoppas du har det bäst. massa pussssssar
<3333333333333333333333333333333

http://almaasvensson.bloggplatsen.se

ronja

25 mars 2011 03:22

HEJ BEBIS, jag kan inte svara pa sms den har veckan....... sa pengarna racker hela tiden.
med oss ar det bara bra, vill just idag bara hem hem hem hem hem hem hem.
orkar inte med utan er, de kanns nu. det kanns sa himmla val nu.
JAG SAKNAR DIG SA DET GOR ONT
vi syns snart! nast nasta tisdag baby.
massa pussisar

 
alma

alma

26 mars 2011 17:30

okej. jag saknar dig världens finaste bebis.<3 kom hem nu! jag längtar så det gör ont, men snart bara en vecka kvar! kom hem hel äru snäll! ;*

<3

http://almaasvensson.bloggplatsen.se

ronja

26 mars 2011 19:38

njaaaaaaaa, kommer hem halv trasig eftersom inte min frrrru vad har med mig.
drar i tre dagar, hors. pusssssss

 
Ingen bild

theres

30 mars 2011 13:40

Tjenare <33333
jag ska hälsa john de. och alla andra. vad bra att du ar det kul i LA. Och vi älskar dig med. <333
saknar dig!!! de är så tomt i skolan när inte du är där :((. japp vi får höras nå mera. haha, vad är det för bokstav då ?? ILY<33 kraaamm

ronja

1 april 2011 18:13

GUMMSAN, ah vad gullig du ar!
jag ar tillbaka pa soklan pa tisdag, kommer hem t bispan pa mandag..
idag ar det SISTA heldagen vi har har... usch va hemst det kanns, fast skont att fa komma hem enda..
sa idag ska vi till Lagunabeach och steka de sista.
Vi syns snart gumman, saknar dig sa det gor ont. JAG ALSKAR DIG.
pussis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ronja - 17 juni 2017 02:07

Tankar svävar vidare, snurrar, runt runt. I ingen egentlig ordning.  Förvirring. Klump i halsen. Magen gör ont. Tvivlet brinner i halsen. Men samtdigt så jävla lycklig och stolt.  ...

Av ronja - 11 februari 2016 15:35

kärlek. Den har vi alla upplevt, känt. På olika sätt och vis. Kärlek är olika för alla, alla vill ha och längtar efter olika saker. Jag vill uttrycka mig men hittar inga ord. Vet inte varför, men varje gång jag ser p.s i love you översvämmas jag av k...

Av ronja - 20 januari 2016 09:10

så många dagar över det nya året. 20 dagar. Jag undrar om detta år kommer bli helt utan dig? Kommer du finnas med? Eller kommer du vara skuggan i mitt liv som så många gånger förr, som hela mitt liv. Snart har jag vandrat på jorden i 20 snurr. 20 år....

Av ronja - 13 januari 2016 14:32

ensamhet. Den som vi alla har känt, den som vi alla gråtit till, den som vi alla känner brinner i bröstet. Men hur blir det när ensamhet blir ditt enda val? När du står ensam, fast du trodde folk höll dig om ryggen? När ensamheten blir ett osjälvvalt...

Av ronja - 23 december 2015 00:26


   magen knyter sig av ovissheten. Jag vet att jag inte finns hos dig, och jag verkst aldrig bli nöjd. För nu gör det ont att du inte hört av dig, men hade du - så hade jag känt mig förbannad. För vem gav dig rätten att komma och gå som du vill? Ve...

Ovido - Quiz & Flashcards