Direktlänk till inlägg 18 oktober 2009

längtan,

Av ronja - 18 oktober 2009 16:36

sockertoppen. HAHAHAH! -.-"


sitter här oh lyssnar på "they don´t relly care about us" och tänker på att de är så de är. ingen bryr sig om någon, även fast de känns så?

eller glöm de, jag har jätte fel.

allt jag försöker få alla er som läser mig blogg är att förstå.

känna smärta.

käna hat.

känna sorg.

men de verkar ju inte riktigt gå in hur dåligt jag igentligen mår. de går inte och beskriva riktigt heller.

jag gör de lite förjäves, för om ni så la ner en livs tid på att förstå skulle ni inte ens fatta hälften.

tyvärr.

ni säger att ni "kan tänka er" men inte ens de kan ni.

ni vet inte hur jävla hemskt de är, hur ont de gör hela tiden,

hur allvarliga depritions och ångestattacker jag får.

de hur svårt som helst och komma ur dom, de är smärtsamt att komma in i dom, de gör minst lika ont och komma ur dom oxå.

och ni vet hur de är?

PTF, ursäkta mig. men de är så de är.


ja hur många ångestattacker har jag fått i helgen?

2 per dag ?


de gör ont i hela kroppen hela tiden, de är ett rent helvete när jag vaknar, för då vet jag att jag lever, att jag fortfarande lever.

och de är ju de jag inte vill. jag vill ju inte leva?

jag vet att de gör ont och läsa, men hur ska jag kunna säga de till dom jag älskar?

jag mår så dålig så jag tänker ställa mig på spåret och dö.

hur skulle de kännas?

att läsa de här är väl som att få en ak höger i ansiktet 100 gånger om.

men att jag sa de till er som jag älskar skulle kännas som att ni vart krossad.


förlåt.

men så är verkligheten. verkligheten gör ont, den gör förbannat ont.

och de måste man leva med. om man nu orkar leva.


ni säger till mig, men om du inte orkar kämpa för dig själv, kämpa för oss.

lättare sakt än gjort.

hur i helvete ska jag kunna orka kämpa för er, om jag inte orkar kämpa för mig själv?

hur får ni liksom de att gå ihop?  för mig går de inte ihop någonstans, tyvärr.


jag vet inte ens hur de är att vara lycklig?

hur de är att känna glädje?

lycka ?

inget, jag saknar känslan att skratta. inge jävla fejk smörja,

men jag vill inte oroa er, därför tvingar jag fram skratt, för att inte oroa er.

jag vill att ni ska må bra, inte oroa er för en sån tragisk människa som mig.


förlåt.


livet är ett straff.



- ronjaa


 
 
Ingen bild

Müller

18 oktober 2009 21:36

Ronja du måste leva.Du kommer o bli saknad kämpa för dej själv snälla:`(Du får inte dö snälla snälla snälla snälla.Lev ronja kämpa bara för dej jag vet att du orkar snälla kämpa som fan:`(

 
Ingen bild

saga

18 oktober 2009 21:44

ronja, snälla försök tro mig, jag inser hur allvarligt de är. hur hemskt de är, och hur jävla dåligt du mår. jag gör de. iaf en hel del av de. de är sant. snälla jag har panik, jag menar de, jag sitter och gråter. vad ska jag göra? jag måste göra nåt, men vad? jag har en stor jävla klump i magen. jag är livrädd. och du tror mig inte. men de är så sant som de kan bli. varför tror du mig inte? jag försöker ronja, men de är inte så jävla lätt att veta hur man ska betee sig eller vad man ska göra. snälla du. vi kan klara dehär. de kommer bli bra. du måste tro de för att kunna göra de så. jag älskar dig. du måste prata med en vuxen. jag älskar dig. jag älskar dig. snälla. förlåt. snälla. förlåt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ronja - 17 juni 2017 02:07

Tankar svävar vidare, snurrar, runt runt. I ingen egentlig ordning.  Förvirring. Klump i halsen. Magen gör ont. Tvivlet brinner i halsen. Men samtdigt så jävla lycklig och stolt.  ...

Av ronja - 11 februari 2016 15:35

kärlek. Den har vi alla upplevt, känt. På olika sätt och vis. Kärlek är olika för alla, alla vill ha och längtar efter olika saker. Jag vill uttrycka mig men hittar inga ord. Vet inte varför, men varje gång jag ser p.s i love you översvämmas jag av k...

Av ronja - 20 januari 2016 09:10

så många dagar över det nya året. 20 dagar. Jag undrar om detta år kommer bli helt utan dig? Kommer du finnas med? Eller kommer du vara skuggan i mitt liv som så många gånger förr, som hela mitt liv. Snart har jag vandrat på jorden i 20 snurr. 20 år....

Av ronja - 13 januari 2016 14:32

ensamhet. Den som vi alla har känt, den som vi alla gråtit till, den som vi alla känner brinner i bröstet. Men hur blir det när ensamhet blir ditt enda val? När du står ensam, fast du trodde folk höll dig om ryggen? När ensamheten blir ett osjälvvalt...

Av ronja - 23 december 2015 00:26


   magen knyter sig av ovissheten. Jag vet att jag inte finns hos dig, och jag verkst aldrig bli nöjd. För nu gör det ont att du inte hört av dig, men hade du - så hade jag känt mig förbannad. För vem gav dig rätten att komma och gå som du vill? Ve...

Ovido - Quiz & Flashcards