Direktlänk till inlägg 13 september 2009

Men bananes oxå !

Av ronja - 13 september 2009 19:59

Halloj!
Jo jag tänke börja me oh säga bra spelat flickor, ni va ap duktiga ! :D
även fast vi förlorade, men ändå. 3- 0 är inte så farligt ändå.

De va 2 bögar som psykade kickan oxå, vi skyller på dom rövana!  aven att vi pratade med dom sen :o
Hel sjukt, vi hade i allafall världens plan, vi sattt som i bussen oh va på samma sida som dom cyklade på då kom vi på att vi skulle peka fuck you till dom, men då va buss chafören oh tränarna så seg så vi hann aldrig. men de va bra tänkt ändå :)

jag tycke själv att de va klockrent, :)

Sen på vägen hem rockade vi loss till musik, jag tror jag skakade på huvet för mycke för nu har jag typ hjärn skakning ! :o

men i allafall så köpte vi korv oh sånt sen i bollsta oh alla pyskade linnea så hon kunde typ inte äta upp, sen så började kickan retas med hon oh säga att närborranna satt på olika höjd så linneas mamma kom oh räddade hon :')

sen satt stakarn med hennes mammas kofta över huet hela tiden typ, LINNEA DU HAR FINA NÄSBORRAR !

sen väntade jag på att robin skulle komma oh hämta mig, jessica gjorde mig sällskap, tack :)

då vare massa thailländare i en 1800 tals buss på billisten oh glodde på oss :o

sen vare en av dom som inte hade några tänder som börja vinka till oss, en riktig "porr" vinkning.

sen precis innan dom skulle åka så vinkade alla, oh vi trodde dom tänkte kidnappa oss ! :o

Fatta läskigt att en hel buss men blatar vinkar åt en :o !

jaja, sen kommer robin oh hämtar mig,  släpper av mig hos morfar, jag går in oh äter äppel paj.

ja i fall ni ville veta de xD

den va as god i allafall! :)

Men helvete här sitter jag oh skriver medans mitt favorit pogram redan ha börjat ! :o

ensam mamma söker ! ;D
Nä nu må jag ner oh titta på de! :D

Mer kommer i morron, om mitt hemsk roliga liv :')

// Ronjaaaan ? :')

 
 
sagaa :)

sagaa :)

13 september 2009 20:20

haha, signatur när man ska kommentera :') men iaf, fin bloggen ju ;) men fuckyou, vi äger! (:

http://bajslaaarv.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ronja - 17 juni 2017 02:07

Tankar svävar vidare, snurrar, runt runt. I ingen egentlig ordning.  Förvirring. Klump i halsen. Magen gör ont. Tvivlet brinner i halsen. Men samtdigt så jävla lycklig och stolt.  ...

Av ronja - 11 februari 2016 15:35

kärlek. Den har vi alla upplevt, känt. På olika sätt och vis. Kärlek är olika för alla, alla vill ha och längtar efter olika saker. Jag vill uttrycka mig men hittar inga ord. Vet inte varför, men varje gång jag ser p.s i love you översvämmas jag av k...

Av ronja - 20 januari 2016 09:10

så många dagar över det nya året. 20 dagar. Jag undrar om detta år kommer bli helt utan dig? Kommer du finnas med? Eller kommer du vara skuggan i mitt liv som så många gånger förr, som hela mitt liv. Snart har jag vandrat på jorden i 20 snurr. 20 år....

Av ronja - 13 januari 2016 14:32

ensamhet. Den som vi alla har känt, den som vi alla gråtit till, den som vi alla känner brinner i bröstet. Men hur blir det när ensamhet blir ditt enda val? När du står ensam, fast du trodde folk höll dig om ryggen? När ensamheten blir ett osjälvvalt...

Av ronja - 23 december 2015 00:26


   magen knyter sig av ovissheten. Jag vet att jag inte finns hos dig, och jag verkst aldrig bli nöjd. För nu gör det ont att du inte hört av dig, men hade du - så hade jag känt mig förbannad. För vem gav dig rätten att komma och gå som du vill? Ve...

Ovido - Quiz & Flashcards